2. dets 2009

Bayerische.

Üks huvitavaimaid sokimustreis. Algus oli konarlik, aga tulemus tõeliselt rahuldustpakkuv.
Kuskilt lugesin, et keegi oli öelnud selle mustri kohta, et see on tänuväärne. Ja seda ta tõesti on! Ausaltöeldes, kui algusest minema saab, siis tulemus tundub keerulisem kui kudumine tegelikult on. Kõik palmikud (õigemini silmuste liigutamine) on ilma abivardata. Jällegi üks neist mustritest mida ma kunagi veel tahaks kududa.
*Vabandage halba pildikvaliteeti - päevavalgust endiselt napib...
~~~~~
One of the most interesting patterns I've ever knitted. Beginnig was rough, but the result entirely pleasing. I read somewhere that someone said that this pattern is revarding. And that really is so! Honestly, if you pass the roughness in the beginning the outcome looks more complicated than the knitting itself is. All cabels (more moving stiches) are made without cable needle. Once again one of those patters I would like to knit again one day.
*Excuse the bad picture quality - we're still short of daylight in here...


Muster: Bayerische
Lõng: Filcolana Arwetta ekstra fin merino
Lõnga kulus: peaaegu 2 tokki
Vardad: 1.75mm
~~~~~
Pattern: Bayerische
Yarn: Filcolana Arwetta ekstra fin merino
Yarn usage: almost 2 skeins
Needles: 1.75mm

4 kommentaari:

LenaL ütles ...

Wow, how beauteful they are!!!!

Take good care of youself!

Kadri ütles ...

Thank you! :)

Peppiina ütles ...

Beautiful socks! After reading your comments about the pattern I think I could try to make these myself too.
Greetings from sunny Finland! :)

Lissa Forbes ütles ...

What lovely socks!! Amazing pattern. So nice of you to write your blog in two languages! I'm impressed.